Cesta návštěvy | |||
---|---|---|---|
# | Návštěv | % | Cesta návštěvy |
1 | 588 | 10,71 | / |
2 | 89 | 1,62 | /gymnazium/stare/ |
3 | 86 | 1,57 | / / |
4 | 78 | 1,42 | / /studenti/ |
5 | 70 | 1,27 | /hlavni/archiv/clanek/101/ |
6 | 57 | 1,04 | /dus/ |
7 | 35 | 0,64 | /sokol/vyzva.htm |
8 | 28 | 0,51 | /baner/objednat.php |
9 | 26 | 0,47 | /gymnazium/stare/dokumenty/pri_ivt/base_convert/pr003.php |
10 | 26 | 0,47 | /gymnazium/oktava_05/jmena/bartos.html /gymnazium/oktava_05/jmena/bastyrova.html /gymnazium/oktava_05/jmena/cervenka.html /gymnazium/oktava_05/jmena/dvorakova.html /gymnazium/oktava_05/jmena/frankova.html /gymnazium/oktava_05/jmena/gazar.html /gymnazium/oktava_05/jmena/kedlova.html /gymnazium/oktava_05/jmena/kozak.html /gymnazium/oktava_05/jmena/krpalek.html /gymnazium/oktava_05/jmena/patera.html /gymnazium/oktava_05/jmena/pravda.html /gymnazium/oktava_05/jmena/pudilova.html /gymnazium/oktava_05/jmena/sladek.html /gymnazium/oktava_05/jmena/smelc.html /gymnazium/oktava_05/jmena/trpka.html /gymnazium/oktava_05/jmena/vacha.html |
11 | 25 | 0,46 | /script/obraz.php?ID=4&Table=baner |
12 | 25 | 0,46 | /bude.php /bude.php |
13 | 24 | 0,44 | /trhy.php /trhy.php |
14 | 23 | 0,42 | /bylo.php /bylo.php |
15 | 22 | 0,40 | /script/registrace.php |
16 | 22 | 0,40 | /script/obraz.php?ID=2&Table=baner |
17 | 22 | 0,40 | /mapa.php |
18 | 22 | 0,40 | /lide.php |
19 | 21 | 0,38 | /lide.php /lide.php |
20 | 20 | 0,36 | /script/obraz.php?ID=3&Table=baner |
21 | 20 | 0,36 | /bude.php |
22 | 19 | 0,35 | /dus/czech/hlasek.htm |
23 | 18 | 0,33 | /nazory.php /nazory.php |
24 | 18 | 0,33 | /gymnazium/stare/index.php?section=mat_ivt |
25 | 18 | 0,33 | /default.php /default.php |
26 | 18 | 0,33 | / /script/obraz.php?ID=3&Table=baner /script/obraz.php?ID=6&Table=baner /script/obraz.php?ID=2&Table=baner /script/obraz.php?ID=4&Table=baner |
27 | 17 | 0,31 | /script/obraz.php?ID=6&Table=baner |
28 | 17 | 0,31 | /default.php |
29 | 17 | 0,31 | /firmy.php |
30 | 16 | 0,29 | /historie.php /historie.php |
# | Návštěv | % | Cesta návštěvy |